Emziriyorum kızlar 2.5 aylık bebeğim var dün erkenden uyuduğu için sütümü sağdım içiririm diye sağdıktan sonra uyudum ağrı yoktu şimdi ağrıyor göğsüm sabahtan beri anlam veremedim pompayla alakası var mıdır neden böyle olmuş olabilir napsam geçer ağrıyor ya 😥