Tugce88me 34 aylık tek kelimesi yok çocugumun.. her şeyi DE hecesi ile ifade ediyor o da 2 aydır başladı.. sayıları renkleri vs vs vs kelime haznesi epey geniş
Beni anlar, mimik taklidi olmasa da hâlâ diğer hareketlerimi taklit eder
Zıplamaya çalışır, 1 aydır başladı bu da..
Ritim tutar,
Çok dikkatli ve temkinlidir
WC eğitimi dahi var 4 5 aydır çişini vs seslerler işaretlerle ifade eder
Misal, dedeye dayıya vs gidelim mi diye sorarım ses çıkararak (ı -ı) ve başını sallayarak hayır der
Arkadaşının ismini söyleyip oraya gidelim mi diye sorarım
Ağzını açıp EVET der gibi konuşuyor fakat ses yok.. asla yok. Biz evet derken çene açılıp kapanır hafif resmen sessiz sıfır ses ile söylüyor gibi bunu..
Oturdum ağladım artık bugün
Ben ki bilinçsiz eğitim vermeyen bir anne hiç olmadım ama yetemedim çocyguma
Neden böyle oldu bilmiyorum
34 aydır ağzından bilinçli tek kelime çıkmadı
17.ayında babıldamaya başladı ve hâlâ de de de ma ma ma
Çıldırmamak elde değil
Dr vs yorumu yapan olursa tekrar tekrar aynı şeyleri yazamicam profilimde hangi süreçlerde nerelere gittiğim detaylı yazıyor
Demem o ki, çocuğunuz en azından baba diyormuş ve sadece 1,5 yaşında
Dilerim konuşmaya başlar sizinki zira çok yıpratıcı bir süreç