marscicegi Bu ayki faturayı cebimden ödesem, diğer ayi çıkan yardımla ödesem oluyor mu, yardım çıktı ama faturamiz 3 te 1 kadar anca, ama diğer ay çok gelecek, peteklrr full günlerdir çalışıyor çünkü
Seheyas marscicegi Bana 315 gelmişti yardımda 625 TL çıktı bu ay ki faturayı ödedim içerde 310 TL kaldı bunud bidha ki ay kullanıcam
eymeninannesi11_ marscicegi ben basvuru yaparken ısınma destegi istemiyorum u tıkladım buton çalışmadı bu yüzden dogalgaz destegi alamadım şimdi tekrar başvurdum nekadar surede çıkar ki sonuç
Seheyas Aslimm Evet sordum yoksa bende bidahaki ay öderim demiştim vezneci içerde 310 TL kaldı dedi sorun yok yani
Seheyas marscicegi PTT deki vezneci söyledi ben elimdeki faturayı ödedim geride 310 TL kaldı onud bidahaki ay kullanıcam istersen tek sefer istersen iki seferde
ildemmm Semayls e devlete gir sosyal yardım hizmeti sekmesini aç ordan bilgilerini doldur sayfa ilerledikçe karşına doğalgaz soruları çıkacak onları doldur başvur kısmına da açıklama kısmına yani doğalgaz yardımı almak istiyorum diye yazın ve başvuruyu tamamlayin yalnız abone numaranızı doğru yazınız yoksa kabuk edilmez
Semayls ildemmm hepsini yapıyorum dolduruyorum en son başvura gelince yabancı cümle cıkıyor ve başvurum olmuyor neden bilginiz var mı
kuzey_arin2019 marscicegi merhaba nasl nereye başvuruluyir acaba aile destek paketi alanlar doğalgaz yardimi aliyormu
ildemmm kuzey_arin2019 siz isterseniz yine başvuru yapın olursa olur zaten aynı aile destek programına başvuru yaptığınız sayfadan bu sefer doğalgaz soruları var abone numarası isteniliyor oraya yazıp sayfaları cevapladiktan sonra direkt başvuru yapın açıklamaya doğalgaz yardımı almak istiyorum yazın ve başvuru tamamlayın