merhaba kızlar 17 aylık oglum olumsuz bir kelime söyleyince kendine vuruyor. Mesela onu bırak hayır diyorum hemen kendine vuruyor kızdın kızdın diyor sakinlestirmeye calısıyorum ama bikac sefer abisinede vurdu gitgit diyerek. Bu normal bir süreçmi sonradan düzelecegini söyleyin nolur 🥹