kızlar selam herkese. Öncelikle Rabbim hepimize güc kuvvet versin annelik gercekten inanılmaz zor sabır gerektiren birşey. Benim 17 aylık oglum var. Gercekten yemek konusundan artık bezmiş durumdayım 6. aydan beri sorun yasıyorum herseyi yemiyor malesef. Bir ara peynirli yumurta ıspanak felan yiyordu oda yok artık. Sadece yogurt ve tarhana corbası olunca belki 2 dolu kase içer çok seviyor baska hic bir corbayı içmiyor. Bulgur pilavı olunca yiyor pirinc pilavı yiyor köfte yiyor. Bunlarıda her zaman kabul etmiyor malesef en favorisi corba. Sabah patates kızartması istiyor bayılıyor patatesli omlet yapıyorum yemiyor. çogu zaman oturup aglıyorum resmen o yemek yemedikce benim günüm berbat geçiyormuş gibi oluyor. Bu arada hala emiyor ve hergün corbada olsa karnı doyuyor ama farklı seyler yemediği için inanılmaz canım sıkılıyor. Napcam ben