2 aylık bebeğim hep salonda uyuttum sabahtan gece 12 ye kadar ayağımda duruyodu hep onun yanında olmaktan iş yapmayı bırak tuvalete gidemez oldum bugün 18.30 gibi beşiğinde uyuttum gece lambası açarak hala uyuyor gece uykusuna kaçta yatırmak uygun bilen var mı ?