1Meryem011 Kızlar bu aşılari yaptırdınız mi kaçıncı ayda ne kadara yaptirdiniz bide iismleri neler acaba
gizem19_ 1Meryem011 rota aşımız bitti 2 doz yapıldı (rotarix yaptırdık doktor öneri ile)3. Ve 5. Ayında 1. Dozu 750 TL ye aldık 2. Dozu 780 TL ye menenjit de 9 aylıkken başlanacak
baykuskiz_ 1Meryem011 rotayi rotarix yaptirdik 3 5 aylarinda. Menenjite yasindan sonra basladik. 13. Ayda nimenrix ve bexseri. 16 bexsero ve 27 bexsero
ruveydatas 1Meryem011 oğlUmun 3 ve 5 aylarda rota oldu iki doz kendi doktoru 6 aydan sonra menenjit e başlayalım dedi
Asyaveannesi04 1Meryem011 rotaları yaptırdık 3.ve 5.ayda biri 400küsüur diğeri 750 sanırım menenjitlerii de toplu aldık 5 tane 3.aşısını olucaz gelecek hafta
basaksahinx 1Meryem011 rotax 2 ve 4. Ay da. Memenjit 3. 5. Bexero 7. Ay nimenrix tutarlar her ay artmak iLe beraber ortalama 900 1000 araso
gizem19_ 1Meryem011 ilk 6 ay çok sık aşıları oldugu için 9. Ayda dedi doktorumuz ya da 1 yaşında başlanılacak dedi
ruveydatas 1Meryem011 bana doktor hepsi bir ağır olur 4 ay aşılarını da olsun dedi sonra 6 aylığı geçince onlara başlarız acelesi uok dedi bilmiyorum nasıl bir yol izleyeceğiz