100710 ben hastanedeyken bebeğim bu sebeple ememedi göğüs ucum içe çökük olduğu için. Hastanedeki ilk gün nöbetçi eczaneden silikon uç aldırdım o şekilde emzirdim iyi ki de emzirmişim hiç emmeyip tutamamasından daha iyi. İki üç gün o şekilde emzirdim arada emzirirken silikonu çıkarıyordum ve meme ucum birazda olsa çıkıyordu hemen meme ucumla devam ediyordum bu şekilde iki üç gün emzirdim 4. 5. Gün sağım da yapmaya başladım biraz çıktı sonra silikonu bıraktım ve unutmayın bebek emdikçe çıkar uç. Silikonla emzirirken ister istemez biraz ucu çıkıyor meme ucunun emzirirken 5. Dk dan sonra falan ucu çıkarın memeyle emsin. Uç tekrar giderse tekrar silikonu takın böyle böyle çıkar meme ucu. Çok sürmez bu arada merak etmeyin