ozge_yasin_budak Kızlar kızım 3 aylık hipp mama aldım nasıl kullanıldığını anlamadım 🤦♀️ daha önce bebelac kullanıyordum içinde ki kaşıkla 1 ölçek atıyordum 30 ml su koyuyordum acaba bu hipp de aynı mı
Mete_moms ozge_yasin_budak aynı şekilde canım her 1 ölçege 30 cc yalnız hipp çok çabuk sindiriliyor çabuk acıkıyor şaşırma 😅 ben sma kullanıyordum hipp e geçtim düzenimiz değişti ☺️
1902ctn Mete_moms aynen ya herkes bebeğime maşallah çok iştahlı diyordu 😂 bugün itibariyle golden goat a geçtik
Deniz0103 Hippte 20 ml su koyup bir ölçek mamayla çalkalıyorsunuz. Sonra kalan 10 ml i koyup çalkalamadan veriyorsunuz..
Deniz0103 Hippte 20 ml su koyup bir ölçek mamayla çalkalıyorsunuz. Sonra kalan 10 ml i koyup çalkalamadan veriyorsunuz..