kivircik48 Bebeğim daha 2.5 aylık geçen hafta pazartesiden beri hasta. Cuma hastaneye yatış yaptık bronşitten bugün 6. Gün o kadar tedaviye rağmen iyileşme yok. Çok üzülüyorum ne yapıcam Allah aşkına 😭😭😭😭
Ballkizimm kivircik48 iyilesir umudunu yitirme. Sen guclu ol ki bebeginde senden guc alsin.. allah sifa versin..