MeleKk34 biri 5 yaşında o artık ergenliğini ilan etti söz geçmiyor okul olmasa ve ben bırakacak olsam sabaha kadar oturur 😁 ama kesinlikle 22 oldu mu uyumuş olur zorumla
2 numara 7,5 aylık sabahları 11 de kalkar kahvaltı yaparız oynar sonra 13 gibi tekrar uyur saat 15 gibi kalkar karnını doyurup, meyvesini veririm oynarız hava alırız 17.30 gibi yine uyur ama o uyku hep 30 dk filan sürüyor kalkar hep beraber akşam yemeği yeriz abisi ile vakit geçirir geri saat 21 gibi uyur bu uykuda hep 40 dk filan şekerler 😅 kalkar mama veririm loş ortam yaratırım duş aldırıp 23.30 gibi filan yatırırım sabah 8 e kadar uyur beşikte mama içiririm geri 11 e kadsr yatar 😅
Malesef abisine ödev yaptırdığım için akşam uyumasına müsade ediyorum yoksa evde kaos oluyor