Elfdmn bizde 45 günlükken çektirmiştik. Sol taraf bi tık altta çıkıyordu. Mesela sağ taraf 60 ise, sol 59 çıkıyordu. Doktor gerilik olduğu anlamına gelmez zamanla düzelir dedi. İki kere daha çekildi birer ay arayla yine aynı şekilde çıktı sol taraf bi tık alttaydı ama sorun olmaz dediler. Şu an 7 aylık bi sorun olmadı normal bebeğim. Sizin değerleriniz nasıldı acaba çok mu farklı sağ ve sol taraf