6 bucuk ayligz cogu kez meme reddi oldu ama duzeldi .smdi yok böyle bisy ga delircm sinirimden agliorm asla agzna bile almıyor asla ..biberon var emzik var bugun biberon azaltym dedm ac kaldi resmen asla ama asla emmiyor ya cildircm.gece emerdi dun gece onuda emmedi ki normalde sutum azdir cektikce gelirdi dun gece goguslerm ağrıdı sutum cok vardi yanu ona rağmen emmedi .Allah rızası için bsy deyin ya bırak artk uğraşma diyorm ama annelik iste gönlüm el vermiyor diyorum damla da olsa sifa varken neden kesesin .sagm diyorm gelmiyor 30 cc anca cikti ama var sutum ve bebegm emdikce diğer gogsume sut inerdi sızlardi dun geceden beri asla ama asla emmiyor Allah rızası için napm siz söyleyin yaa agliyorm yazarken sinirlerim bosaldi artk yanj ac olup neden emmez yaa mama verdim kiyamdm cok acti yedi bitirdi hemen .Of ya gerçekten yoruldum ya