3 ay 8 günlük bebeğim her istediğinde kucağıma alıyorum. Her istediğinde memede ve orada uyumasına fırsat veriyorum ama özellikle uyku zamanı aşırı ferecede ağlıyor. Kucağımda ayakta bildiğiniz volta atıyorum ama sakinleşmiyor. Memede uyusun uykusu geldi diyorum mümkün değil emmiyor. Oda sıcaklığı altının temizliği iyi oluyor. Yatarak emzirme oturarak ayakta dik bi şekilde hepsini deniyorum anca ağlamaktan yorulduğunda uyku sersemi emiyor. Ve ilk memeyi ben ayaktayken alıyor otururken emmiyor. Bu sorunları herkes yaşıyor mu yoksa yanlış yaptığım birşey mi var anlamıyorum destek olabilecek bir anne var mı acaba