Merhabalar bebeğim 3 ay 8 günlük 1 haftadır elini çok emiyor sanki dişini kaşiyor. Bugün de neden olduğunu anlamadığım şiddetli aglma oldu durmadı emmek istemedi uyumak istemedi zor sakinleşti. Kakasinda hiç olmadığı kadar büyük mukus vardı gün içindeki bezlerinde. Sizce diş mi çıkartıyor yoksa kakasindan mi ? Laktoz intolerasi var diyet yapıyorum ayrıca damla da kullanıyorum