pamuk8- Bebeğim 6 aylık oldu bugün 7150 kg çıktı nasıl sizce doktor gayet iyi dedi boyu 68 cm kilosu 7150 kg Kız bebeğim. 3550 kg doğdu 3220 oldu bir. Gün sonra 48 cm doğdu
Gokceumay04 pamuk8- 1 gun sonra nerede tartildiniz benim kizimda 6 aylik o da 3540 doğmuştu ben 4 gün sonra tarttirdim 3500 dü
baykuskiz_ pamuk8- yani doktor iyi demis biz ne diyelim simdi 😁 kotu desek ne olacak iyi desek ne olacak yani doktorun iyi dedigi seyde burda niye post aciliyor anlamiyorum 😁
Bilgesmoms pamuk8- benim bebeğim 4 ay 15 günlük 6800 olmuş doktor iyi dedi ama bana az geliyor boyu 66 cm zayıf duruyor bilmiyorum sizinki de zayıf gibi geldi bana üzülüyorum bu duruma
_YanakReisinAnnesii Gokceumay04 sarılık vs durumu varsa her gün kontrole gidiyorlar bebişler genelde benimki de her gün tartıldı sadece 100 gr vermişti ertesi güne
pamuk8- Araştırma hastanesi normal Doğumları bile olduğum saehirde 3 gün hastane de kontrol altında tutuyor o yüzden bir gün sonra çocuk doktorumuz tarttı ödem atmış dedi. Sarılık felan olmadı şükür sizin ki kaç kg cinsiyeti neydi annesi