Kızlar oğlum 1 yaşında ek gıda döneminden beri öyle aman aman yemesi asla olmadı krepler pankekler mücverler yni herşeyi denedim her sabah yumurta çeşitleri vs ama yok yemiyor 2-3 lokma sonra tükürüyor yere atıyor önüne koyup kendisi yesim diyorum yok yani herşeyi atıyor tarhana çorbası yapıyorum onu biraz seviyor içine kemik suyu tavuk suyu bazen sehriye erişte atıyorum işte ama meyveyi özellikle muz ve nar çok seviyor bende genelde muz onu dilimleyip veriyorum gezinirken 1 muzu yer . Özellikle gidip olgunlaşmamış muz alıyorum artık hani şeker oranı fazla olmasın diye ama aklımda şüphe zararı olur mu ki diye bebeğim de iştah yok sadece anne sütü