Arkadaşlar kafayı yemek üzereyim, resmen alıp başımı gideceğim modundayım. Kızım 25 gündür falan aralıksız ne gündüz ne gece asla durmuyor. 4 ay 25 günlük. Bu atak mıdır nedir? Gece saat başı kalkıyor ağlayarak uyanıyor uykuya döndürmem çok uzun sürüyor gece zaten dinlenemiyorum. Gündüz desen huysuz sürekli ağlayıp bağırıyor tek sustuğu an kucakta gezerken ama artık kollarım da dayanmıyor. Hem ağlıyorum hem onu gezdiriyorum gerçekten bunaldım. Yaşayan var mı, geçiyor mu geçecek mi bu atak mı yoksa başka bir şeyi mi var sizce :(