Hayırlı akşamlar anneler bebeğim grip olucak gibi hapşırık var ve öksürüyo burnu da tıkalı gibi nefes almada zorluk çekiyo uyuduğu zaman ne zaman böyle olsa ardından hasta oluyo hemen acaba sağlık ocağına götürsem mi yarın ilerlemeden ilaç verse kullansam mı ilaçta pek vermek istemiyorum çok ilaç kullandık çünkü ama hasta olunca da ağır geçiriyoruz biz ateşi hiç düşmediği için direk hastenede yatıyoruz napsam bilemedim