Kupelikiz_1 tabiki :) 1 litre sütü kaynatıyorum ve soğumaya bırakıyorum. Yoğurt mayalama sıcaklığına ulaştığı zaman içine (ilk mayalama İçin geçerli, sonraki mayalama işlemlemlerinde kendi mayanızı kullanacaksınız) 1 küp süzme peyniri iyice ezip pürüzsüz kıvama getirip içine biraz süt ekleyip karışımı mayalanmak için bekleyen sütümün içine döküyorum. Bu şekilde etrafını sarıp 6 saat bekliyorum . 6 saat sonra dolaba koyuyorum ve dolapta da 7-8 saat bekliyor. Daha sonra alıp tülbente döküyorum kavanozu. Altına bir kap koyuyorum 1 saat süzülüyor. Alın size labne ve inanamayacaksınız yerken 🥳😍 süzülen suyu atmıyorum peynir altı suyu oluyor o, poğaça yapıyorum onunla. Daha sonraki labne mayaları İçin kendi ayırdığınız labne ile mayalayanilirsiniz sevgiler 🙏