FFeyzus3 saat önce
Arkadaşlar bebeğim 37.hafta 19 eylülde doğru ama atak haftaları ve huysuzlukları tutuyor 1 haftadır bir huzursuzluğumuz var uyumama sürekli ağlama emdikten sonra gazını çıkarttımıyor kafasını sürekli arıyor ağlıyor aynı zmanda gazımızda var sürekli kendini kasıyor ıkınıyor gaz çıksa bile bu hiç bitmiyor kısır döngü. 2 hafta önce gaz problemi ağlamalar yine yaşadık o haftada atak haftasıydı bu gaz problemi azalarak mı gider bi azalıp bi tekrar yoğun olurmu ve gerçekten atak haftasındamıyız yoksa gaz problemiMi.