Bebeğim 1 aylık sürekli emmek istiyor emerken iyiyiz sonrasında hep ağlıyor. Emiuor azıcık uyuyor sonra ağlıyor hıçkıra hıçkıra meme veriyorum tekrardan yine emiuor doymuyor mu diyorum sütüm de geliyor yani göğüs kalkanı kullanıyorum içine sütüm doluyor ağlaması normal mi yani böyle