5 ay 10 günlük bebeğim var sütümün yetmediğini düşünüyorum artık göğüslerim yumuşacık süt geliyor sıktığım zaman aman yetmiyor bence bez sayısı iyice düştü bezlerini hafif hafif alıyorum artık marketten şu meyve pürelerinden aldım acaba onlardan versem çok gaz problemi çeker miyim ya da sizler ne önerisisiniz