Ysgl26 Kızlar doğumdan 4 ay sonra adet oldum normalde 5 gün sürerdi 8 gün sürdü. 20 gün oldu adet olalı bu arada iki gündür yine kahverengi akıntı geliyo peçeteye.. neden böyle oldu 1 ay olmadan yine adet mi oluca m ? Ne zaman düzene girer bu iş
Alparslan616161 Ysgl26 vala 7 ay oldu hala düzene girmedi bazen 1 ay içinde 2 kere adet oluyorum dediğiniz gibi 7 gün sürüyor bazen 3 gün sürüyor ama tekrarlama oluyor mesela bazen 3 gün çamur gibi leke geliyor yoğun şekilde 2 hafta sonra kan geliyor 7 gün sürüyor
Alparslan616161 Ysgl26 çocuğun bezini kullanıyrm yada annemin giymediği donları kesip bez yapıyorum evde yıkayıp o bezleri kullanyrm dışarda çocuğun bezini
Ysgl26 Alparslan616161 ilk 2 gün bebek bezi mecbur koyuyorum zaten. Gerçi doğumdan sonra azaldı kanama ama bakalım
Alparslan616161 Ysgl26 vala hiç belli olmuyor azalmalar yeri geliyor tam 1 ay adet oluyorum yoğun şekilde her acile gitmem de hamile olblrsn diyor bu kadar kanamaya