Ecemceyhan Deneyimli anneler en zor atak döneminiz hangisiydi? Biz 4. atak başıyız çok zorlanıyor. Ağlamayan çocuğum havanın kararmasıyla sürekli ağlıyor memeyi itiyor ağlıyor, uyuyamıyor ağlıyor, gezdiriyoruz yine ağlıyor sürekli ağlıyor…
salakmisincemilee Ecemceyhan 8.ay atagi en zoru 11 aylik oldu hala gecmedi huy edindigi hersey kaldi malesef ozellikle uyku duzeni cok iyiydi simdi duzen falan kalmadi sabaha kadar oturuyoruz
Perikizim35 Ecemceyhan valla benim kızım doğduğundan beri böyle atak yasiyo muyuz yasamiyo muyuz anlamıyorum o yuzden😄 biz atağin ta kendisi olduk 😅
Deletedmom_62 Ecemceyhan 12. Hafta dayız şuan atak dönemindeyiz ama bebeğim kolik olduğu için bize her gün atak😁
Eymeninannesiiiiiiiiii Ve 8. Ay şuan 8 ay 3 gunluk 7.5 aylikken basladi bu atak denilen illet. Ne yemek istiyor ne uyumak gece uykusuna 9 da yatiyor 11 de basliyor ciglik cigliga uyumaya. Sabaha kadar ayagimda salliyorum ek gidayi reddediyor,mama veriyorum içmek istemiyor icsede hemen daha fazlasini kusuyor allah yardimcimiz olsun 🙏🤗
Agriz Bizde 4. Ay atağındayız en zoru 4.ay atağı diğerlerini pek bilmedik son 3 gün kaldı atağın bitmesine ama sanki hep böyle devam edecekmiş gibi geliyor
Ecemceyhan Agriz atak süresi geçince bitiyor mu acaba bu 4.ay atağı? Ya da neler oluyor gerçekten güneşli günler mi geliyor birden? Başındayım ve nasıl geçecek bu 34 gün diye kara kara düşünüyorum
Agriz Ecemceyhan son 3 günümüz kaldı ama hiç bitmeyecek gibi duruyor valla biz baya ağır atlatıyoruz kafayı yiyecek gibi oluyorum kaç defa ağladım uykuya direnme durduk yere hiç bişey yokken ağlama odadan çıktığım an ağlamalar yeri geldi yemek dahi yiyemedim çok zorlandım ev işlerini geçtim sadece bebeğimi sürekli uyutmaya çalıştım uyutuyorum 30 dk sonra uyanıyor 10 dk 15 dk sonra karnını doyurmaya çalışıyorum meme reddi mi dersin yani neler neler umarım sizin bebeğiniz hafif atlatır 🙏
salakmisincemilee Ecemceyhan o kadar guzeldi ki 2 saatte 1 bir bir bucuk saate yakin uyurdu aksamda en gec 9 da gece uykusuna gecerdi su an gunduz uykulari yine iyi ama gece uykusuna bi turlu gecemiyoruz
Ecemceyhan 36+4 de doğum yaptık atakları tam anlayamadım ama bu 4. ay atağını iliklerimize kadar yaşamaya başladık hemen 😔😔
GSevilay65 Ecemceyhan 9 ay yemin ederim böyle bsii yok ya 4 ay atağı yaşamadık ama yemin ederim ilk atak ya baslicam böyle atağa dedim😜😜 şuan 10 ay 11 günlük 🧿 çok şükür geçti :)
Ecemceyhan GSevilay65 her bebek gerçekten başka oluyormuş. Şu atak zamanlarında tutmuyor mu acaba. Ha geldi ha gelecek diye diken üstündeyiz anın tadını çıkaramaz olduk.
GSevilay65 Ecemceyhan valla ben ataga falan bakmıyorum o yüzden kafam rahat bebek bu herşeyi yasicam diorum