expelliarmus Bebeğimin 3 gündür ateşi vardı dün kan vermiştik. bugün çok şükür düzeldi geçti. Değeri 18 çıkmış. Bilen var mı kaç ve üzeri ilaç kullanması gerekir tehlikelidir ??
Sunlight expelliarmus Şuanki değere göre antibiyotik kullanmanız gerekir. Enfeksiyon tedavi edilmediği sürece sık sık tekrarlar hastalanır. Sonuçları doktorunuza gösterdiniz mi? Zaten mutlaka bu değerde antibiyotik verecektir
pattisanne expelliarmus bizim ki 75′di hemen antibiyotik iğne tedavisi verdiler baya zor toparlanmisti
Umay-miray Dün ki değeri 18 miş belki bugün 9 oldu. Değer kötü değil bebeğiniz bi enfeksiyon geçirmiş zaten tedavisini alıyordur korkulacak bişey yok ateş yoksa crp yükselmiyo düşüyo anlamına gelir 😌 çok geçmiş olsun .CRP nin Normal değeri 0-5 arası bu arada .
Birprensinhikayesi Benm oğlum 4 gün hastanede yattı dün çiıktık 136 crpyle yattı çıktığımızda 36 a düşmüştü yavrum hala çok halsiz baygın götürmüştüm ateşten halsizlikten
Birprensinhikayesi Bol bol yoğurt yedirin inş şifa olsun yemiyorsa zorlayın yemek yedikçe kuvvetlensin şifa olsun inşallah