Nus anladım yanlış anlamayın nasıl olduğunu sorma şeklim şu yüzden benim bebeğim de ilk doğduğu zaman irkilip istemsizce başı yana dönüyordu epilepsi çıktı bizim şuan 7 aylık hala ilaç kullanıyor Allaha şükür iyi huylu çıktı 1 yaşında kesilicek ilacı geçici yenidoğan nöbeti dedi doktorumuz en son o sebepten sordum