baykuskiz_ Miraymomm bu ay ile alakali degil kilo ile alakali mesela benim cocugum 19 aylik 4 numara kullaniyoruz 😂
Miraymomm MademoiselleZengin55 bende 4 kullanıyordum da evde bitti 5 almıştık onu açtım. Komşum geldi ben 1.5 yaşında bezi bırakırken 5 kullanıyordum çok büyük bez çocuğun bacakları yamuk olur vs saçma sapan konuştu da
Miraymomm Efy biliyorum kızlar kilosuna göre değiştiğini. Sadece bizim gibi 5 e geçen var mı merak ettim. Bugün komşu beni kanser etti o yüzden.
Miraymomm baykuskiz_ ya işte ben 5 e geçtim. Komşumda ben kızıma 1.5 yaşta bezi bıraktırırken 5 kullanıyordum çok büyük falan dedi de ondan sordum
Miraymomm baykuskiz_ ya peki bişey sorucam. Ek gıda döneminde zayıflama vs oluyor ya o dönemde tekrar küçük numaraya dönülüyor mu acaba?
Busra2089 Miraymomm 4 numara molfix jullanıyoruz 1 aydır. 1 hafta sonra 6 aylık olacak. 8.5 tu en son kilosu muhtemelen 1 2 ay daha kullanırız 4 numara.
zre23 Miraymomm niye zayıflama olsun aksine kilo alınmıyor mu?Benim kızım iki günde 300 gr almış yumurta sarısı veriyorum o yaptı sanırım