kuzey-21 İphonedekş resimleri atamadım pc ye kızlar. Telefonumu garantiye göndereceğim çok acil bana program lazım. Bütün resimleri şıp diye kopyalacak 😂
TheBaby kuzey-21 İcloudunu pc den aç. Hepsini indir. Çok kolay zaten. Onlarıda sonra bir harddiske atarsın
-_-hUysUzvetatlikadin mysa2 aman dikkat bende kullanıyordum süresi varmış unutmayın o süreyi yoksa hepsi gider
TheBaby kuzey-21 İndir kısmı var sağ üstte. Önce hepsini seç fotoların sonra indire tıkla yani indirmeme ihtimali yok yapamamışsın
kuzey-21 TheBaby tamam bende öyle girdim daha sonra resimleri seçtim. Farklı kaydet çıktı onu yaptım olmadı böyle değil mi
mysa2 -_-hUysUzvetatlikadin aa öylemi ben hep kontrol ediyorum duruyor fotolar 2 senedir kullanıyorum programı
-_-hUysUzvetatlikadin mysa2 ayarlardan git bak ve sana süresi dolmadan önce hatırlatma maili atıyorlar ben görmedim bir hafta sonra gördüm gitti benim fotoğraflar onun haricinde lifebox harika bişey
TheBaby kuzey-21 İki adet ok işareti olacak. Sağdakimi seçeceksin. Bunlar zip olarak inecek. Sonra zip dosyasına sağ tıklayıp ayıkla diyeceksin. Yeni bir dosyaya aktaracak kensi otomatik. O yeni dosyayı açınca herşeyin orda olacak