Sinemmm hayır oyle bir hakki yok, bizim kiracimiz 15 yildir ayni evde,o ev 3 yildir bize ait ve yasal hakkimiz %25 i yapabiliyoruz,avukata da danistik cunku ayni sitede millet 4bine otururken bizimki 700e oturuyor,saka gibi. Ama malesef hakkimiz bu yil 875 e cikartmak. Gerci biz de son care satiliga cikardik,yanlis anlamayin makul bi tutarda anlasabilecekken yokusa surdugu icin biz de boyle bir yol izliyoruz,3 yilda 3. Kez banyo faysnsi değiştirmek istiyor,neymis demodeymis,degisirsek zam yaparmis. Allahim kiracinin da ev sahibinin de hayirlisini versin,herkesin de kendine ev versin inşallah