Minnakbebeannesi Kizlar fikirlerinize ihtiyac var benim bebegim 2 bcuuk aylik ve 5 bucuk kilo.astronot mont almak istiyorm lcdekilerden acaba 6 9 aylikolandanmi almalyim yksa 9 12 mi .9 12 cokmubuyuk olur bu kis icn. Kullaanlar varsa tavsiye verebilirmi
S_x_w Minnakbebeannesi 6-9 bile çok büyük olacaktır astronot montların kalıbı acayip büyük oluyor..ben Hm 2-4 ayı iri olan bebeğime 6. Aynına kadar giydirdim o derece🤭 deneme şansınız varsa
hunilimomy Minnakbebeannesi evet indirimdeyken aldim alt üst takimlarda 3-6 aylik olanlar 2 aylik ogluma kucuk geliyordu bende o nedenle 6-9 alayim içine de kiyafet giydiğinde rahat olsun dedim ama cocuk kayboldu icinde