Hasrettatmaca Bebeğimin bir kaç gündür ağzının kenarları kızarıktı şimdi biraz daha arttı ve kolunda da oldu doktora sordum egzama dedi yaşayan var mı acaba bebeklerde egzama kalıcı mı yoksa geçiyor mu bilgisi olan yazabilir mi lütfen
Sevdapl Hasrettatmaca kardeşimin bebeğinin yanaklarında vardı geçti. Anne sütü iyi geliyor diye okudum bir doktorun sayfasında. Pamuğa sütünüzü damlatıp sürebilirsiniz.