Iyi gunler hanimlar. Iki aylik ilk bebegimin sabahtan beri gazi var habire uyku aglama arasinda gecirdi bu saate kadar. Sabah 11 de icmisti sutunu en son .4 bucuk saat olmus. Memeyi kabul etmiyor buyuk ihtimal gaz sancisindan dolayi.Biraz once dus aldirdim masaj yaptim izin verdigi kadariyla cunku cok agliyordu yapamadim tam yine de birazini cikardi ama hala var duyuyorum resmen sesini karninda. Sizce mama vermeli miyim beni emmiyor ama belki onu kabul eder ya da biraz daha uyusun uyandirip tekrar mi emziriyim?