Artik cok yoruldum gecen ay 3 yasindaki cocugumu krese baslatyim dedim biraz rahatsizdi oryantasyon oldugu icin 11 gibi gelin diolar 1 saat diger gun 2 saat diger gun 3 saat derken 4. Gun cocuk hastalandi ay sonuna kadar gidemedik kulak enfeksyonu oldu cok agirdi kasim 2 tekrar basladik yine bastan oryantasyon 1234 derken hop bogaz enfeksiyonu yine igne antibiyotij serum yok ilac zaten salgin cocuklarimiz berbat durumda 2 gun sonra goturdum aglamalar huy degisti hopp 1 gun sonra tatil girdi ve simdi goturuyorum cuma iyiydi bugun 2 saat durduk derslige cikmadi oyun alaninda ve benden ayrilmak istemiyor cok yorgunum devamli basa sariyor gibiyiz hastaliktanda oryantasyondanda yoruldum siz deneyimlerinizden bahsedermisiniz 10 gun olmadi topu topu 2 ayda okulu gordugu emeklerim bosa gidiyor gibi hamileyim 1 ay sonra dogum yapicam cok endiseliyim. Sizlerde bu kres surecindeki Deneyimlerinizden bahsedermisiniz lutfen belki biraz cikarim yaparim yada ne bilim morelim duzelir falan ihtiyacim var k bakmayin uzun oldu🙄