Esra_Deva Prensesannesi38 çoğu kişi önermiyor ancak ben dalin kullanıyorum kızım doğduğundan beri. Herhangi bir sorun yaşamadık
rabiaugus Esra_Deva Dalin yılların şampuanı onermeyenlere bakma biz kalıp sabunla yapardık küçükken dalini geç çok şükür bı eksiğimiz yok😊
GamzeDurmus Prensesannesi38 mustela kullanıyorum ama ekowell de güzel diye duydum, ekowell hatta saçı çabuk uzatıyormuş öyle de duymuştum bilseydim ekowell alırdım ilk
Malamom Dalin cildimizi inanilmaz kuruttu ve kızarttı mustela kullanıyoruz hem saç hem vücut olanını aldım çok memnunum
Esra_Deva rabiaugus bakmıyorum valla şampuan, yazın krem pudrasını, deterjan, yumuşatıcı herşeyini kullanıyorum 😅