Neseee ben yıllardır burada oturuyorum ve sadece tanıdıklara sordum yabancıya bırakmak istemediğim için bebeğim 10 aylık ama sıkmayın canınızı şans meselesi bu benim şansım yok bulduğum da eve gelmek istemedi asgari ücretin altını kabul etmem falan dedi hem asgari ücret vereceğim hem çocuğu her sabah evine bırakacağım bu şekilde de ben istemedim