Mom098 busrayigitt biz özel hastanede takipliyiz. Doktorumuz kendi yaptı. Rotarix yaptı. Hiç sormadık hangisi iyi kötü diye çünkü canımdan çok güveniyorum kızımın doktoruna 😂