1blog_meselesi benim bebeğim de hasta tam 7,5 aylık. Burun akıntısı ve öksürüğü var, hırıltısı var. Hastanede hava verildi, antibiyotik yazdılar. İçiriyorum. Şifa olsun inşallah. İçirmek iyi gelir umarım, doktorların da vardır bir bildiği değil mi bu kadar tereddüt etmeyin.