Azaltarak kesmeye başladım, bebeğim memede uyuyân bir bebek,meme yerine nasıl uykuya geçirebilirim,siz ne yaptınız,ben şimdilik ayağımda sallıyorum, alışır diye bırakmak istiyorum.Baska bir bildiğiniz yöntem var mı,aniden kesme tavsiyesi hariç,mecbur kalırsam onu deneyeceğim.