Kizlar merhaba,biz asiri derecede kusma yasiyoruz doktor mide icin şurup verdi ama oda iyi gelmedi.Damaklari cok kasidigi icin elleri sürekli agzinda ona bagliyorum ama mama dan ötürü olabilir mi acaba diye düşünüyorum.Hipp kullandim gaz yapti uzun suredir aptamil kullaniyorum bu aralar meme reddi yasadigimdan mamayi biraz arttırmak zorunda kaldim.Acaba bebelac mi denesem?Varmi ayni sorunu yasayan?