Pembesarellee Kızlar kısır yapacağım ama bulgurda değişik bi koku oluşmuş kötü değil ama bakliyat kokusu bilirsiniz o koku nasıl giderilir
sademinannesi Pembesarellee nemlenmiştir o yüzden öyle koku olabiliyor böceklenme falan yoksa havalandırın bir de bakliyatlarınızın üstüne öyle koku falan olmaması için peçete kapatın nemi galan alıyor