Roslin 2 aylıgız hemşire bugün 3 ünü aynı anda uyguladı. Bebeğim zaten huzursuz bir bebek ama bugün aralıksız 6 saattir ağlıyor 5 dk bile uyumadı ağlamadan durmadı. Normal mi aynı anda yapılması acaba ya
cutiebun_ Roslin 2 aylık aşısı ağır olur huzursuz da yapar calpol verebilirsiniz ağrısı için geçmiş olsun
Bisraa Roslin biz 4 asi olduk rota da olduk 3 asi şeklinde vuruyluyor normal onun için endişe etme 6 saatte bir calpol ver rahatlatır benim bebeğimde huysuzlasmisti calpolle toparladım