Geçen yıl 2 aralıkta 32 haftalık doğum yaptım 32 gün küvez yolu bekledik çok zorlu günlerdi bu gün ise hastanemizde prematüre günü için kutlamaya gittik oğlumla nasıl duygulandım hemşireleri bakım için değil sevmek için aldılar hep kucaklarına çok şükür her zorluktan sonra bi mükafat vardır🥰