ihsanbebek Dün aşıyı olduk ateş bugün sabah 37.5 tu 6saat sonra yine 37.5 ikinci kez ver dedi doktor bu böyle artar mı
KubraKaranKaya ihsanbebek bende dün yaptırdım rtayıda yaptırdım calpol veridn 1 kere çay kaşığı. Sınra biraz ince giydirdim ateşi yükselmeye başlayınca 37 buçuğu geçmesin dediler. Sık sık emzirdim birde evide çok sıcak yapmadım üstünü ince örtüyşe örttüm
Deletedmom_875 2.aylik aşıları biraz ateş yapabiliyor 3 tane olduğu için. 4 5 saate bir çay kaşığı calpol verebilirsin. Üstünü çok kalın giydirme, ateş 38.5 u gecerse de fitil kullanabilirsin
Bebitoo12 Ya çok agliyor ateşi yok ama gazı var gibi böyle gaz sorunumuz yoktu sizde de huysuzluk ve inleme yaptı mı