guno ya siz benim üstte yazdığımı tam okumadınız sanırım, her şey olabilir diyorum. Uzun süren bir sorunsa ve her şeye rağmen yapmıyorsa farklı sebepler de olabilir aranmalı diyorum ki zaten doymayan bebeğin de kakası bağırsaklarda kuruduğu için kabız gibi olur. Her şey de çocuğu alın hastanelere koşturun demiyoruz, uzun süren bir şeyse her yönden takip edilmeli diyorum. Kısacası doymayan bebekte kaka yapamaz, kabız olur ❗️