Birprensannesiiii Kızımın kan tahlili B12 değeri çok yüksek çıktı neden böyle olmuş olabilir yarın kontrolümüz var öğlen gideceğiz internette hiç iyi şeyler yazmıyor Allah korusun lösemi falan diyorlar çıldırmak üzereyim 🥺😭
Eylul05 Birprensannesiiii çok güzel vitamin almış bebeğin işte sıkıntı etme asıl b12 düşük olursa sıkıntı olur çok şükür bebeğin sağlıklı vitaminli güzel besliyorsun
Merve_bolat Birprensannesiiii Allah korusun kan kanseri olsa sadece b12 ile olmaz belirtileri de farklıdır birde avakoda çok verdiniz mi medele o da b12 çok yüksektiyormuş diye duydum
Boniboncukkk Birprensannesiiii canım kan tahlılınden önce vitamın aldı mı aynı gun. Ben b12 iğnesi vurundugu gun kan vermiştim aynen böyle yüksek çıkmıştı o gun yaptırdıgım için
Birprensannesiiii Merve_bolat Avakoda 6 aylıkken vermiştim sevmedi bir daha da almadım bende ama diğer yiyecek içeceklerde beni yormaz
Birprensannesiiii Boniboncukkk vitamin damlasını hala kullanıyoruz sağlık ocağındaki hemşiremiz 2 yaşına kadar kullanın dedi şuan 1 yaşını 3 ay geçiyor
Eylul05 Dondurmalikahve devamlı et ürünleri yiyorsa yüksek olması çok normal mercimek bile b12 değerini yükseltiyor
papatya_1125 Birprensannesiiii çöl geçmiş olsun.evet değeri yüksekmiş.yoğurt süt veya kefiri fazla veriyor olabilir misiniz ve et ürünleri
Birprensannesiiii papatya_1125 kefiri hiç denemedim yoğurt ayran bayılarak yer içer eti de butu falan eline veririm yer bitince atar ağlar bitti diye
Dondurmalikahve Birprensannesiiii Kötü düşünmeyin lütfen yediklerinden kaynaklı da olabilir. Kaç aylık bebeğiniz
Sadece_nil Birprensannesiiii 10 unda tahlil verdik hemen hemen aynı değer. Hem kendi doktorumuza hem başka bir çocuk uzmanına gösterdik. İkisi de sıkıntı olmadığını söyledi bize 🙏 internette yazan şeyleri bende gördüm malesef, insanları germekten başka birşey değil 😔
Birprensannesiiii Sadece_nil tövbe bir daha bakarsam zaten çok geçmiş olsun size de inşallah bizde de sorun çıkmaz Allah razı olsun
Merve_bolat Birprensannesiiii internette okuduklarınıza bakmayın b12 yüksek olunca illa kan kanseri olacak değil verdiğiniz yiyceklerin b12 vitamin değeri yğksek olduğu için belkide yüksek çıkmıştır
Boniboncukkk Birprensannesiiii demek istedıgım o değil. Tahlıl vermeden once mı verdin damlayı? Eger öyleyse deger yüksek çıkıyor
papatya_1125 Birprensannesiiii fazla yediği için olabilir.doktor takibe alır bir yiyecek listesi belirler 😊canınızı sikmamaya çalışın olur mu?Google ye kalırsa ben kanserim 😄😄bir sürü kirli bilgi var orda.
Dondurmalikahve Birprensannesiiii Birprensannesiiii B12 vitamini falan kullanıyorsanız belki ondan olabilir
Birprensannesiiii papatya_1125 ahh insAllah ya Allah razı olsun 🙏🏻 evlat söz konusu oldu mu evhamlı davranıp heryere bakıp beynimizi kirletiyoruz