Bebek emziriyorsanız mastit olmuş olabilirsiniz 2. Olarak ben yaşadım kist çıktı koltuk altımda doktora gittim hemen baticon la silip enjektörle çekti ve o an geçti antibiyotik krem vermişti. Onuda kullandım o dönem havuzdan mikrop kapmışım göğsümden girmiş mikrop ve koltuk altıma yayılmış iltahap yapmış ve sertleşmiş bu gibi olabilir