Bende dysonın normal hali var çok iyi alıyor Allah için lafım yok ama şarjlı süpürgede çok pratik yine dyson alsam çok pahalı acaba nasıl olur önerilere bende açığım ayrıca ikinci el dyson nasıl olur ki hangi siteden bakıyorsunuz ?
Sennurrr gaz damlasının hiç bir faydasını görmedim o yüzden hiç gerek yok hepsine dünya kadar para verdim gerek yokmuş o gaz sancısıyla mecbur ağlayacak kucakta taşımak ağrıyı alır kanguru alın bence