Anne sütü ile besleniyorsa hiç sorun değil. Doktor on güne kadar sorun yok demişti bana. Kızım bazen tam onuncu günde yapardı kakasını. Dediğiniz gibi günde üç dört defa yapardı birden kesildi. Üç beş on güne sarktı. Ama o süreçte çok kilo aldı 😁 bir süre sonra kilo aldığını görünce kaka yaptığında tüh vah diyorsunuz 😁