Kızlar hepinizd merhabalar. 5 gün de topuk kanı verdik bugün 14 günlük olduk ve sonucumuzda TSH yüksek çıkmış. Hastaneye gittik doktorumuz kan tahlili yaptı tekrar yüksek çıktı ve tiroid ilaci verdi her sabah aç karnına icicez başından geçen var mı daha önce kullanıp sonra ilacı bırakan filan. İnternette yazılanları okudukça mahvoldum zeka geriliği yapar cücelik yapar filan yazıyor lütfen başından geçen varsa yada bı yakını yaşamış biri varsa yazabilir mi